Volg uw bestelling
Natuurlijk kan het voorkomen dat je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je bestelling. Allereerst willen we ons oprecht verontschuldigen en helpen we je graag om het probleem op te lossen!
Wij willen dat onze klanten met een glimlach van de producten van Hendrix Mode genieten. Daarom kun je je bestelling (met uitzondering van schoonheids- en gezondheidsproducten) binnen 7-15 werkdagen retourneren.
Waarom kunnen schoonheids- en gezondheidsproducten niet geretourneerd worden?
Om gezondheidsredenen en om een goede hygiëne te waarborgen, accepteren wij geen retouren of terugbetalingen van persoonlijke verzorgingsproducten, schoonheids- en gezondheidsgerelateerde artikelen. Dit omvat, maar is niet beperkt tot: lingerie, bikini's, make-up, haarstylingtools, huidverzorging en andere schoonheidsproducten.
Wij nemen gezondheid en veiligheid zeer serieus en volgen strikte industriële normen om ervoor te zorgen dat elk product dat je ontvangt nieuw en ongeopend is. Dit beleid is in lijn met de standaardpraktijken in de schoonheids- en gezondheidsindustrie, om de hoogste hygiëne- en klantbescherming te waarborgen.
Als je een beschadigd of defect artikel ontvangt, neem dan binnen 48 uur na levering contact op met ons ondersteuningsteam, en we helpen je graag verder met een vervangend product of terugbetaling.
Moet ik voor de retourkosten betalen?
Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten kunnen variëren tussen de 15 en 30 EUR, afhankelijk van waar je woont. We raden je aan om je retour met tracking te versturen via Parcel Panel, aangezien wij niet verantwoordelijk kunnen worden gesteld voor verloren retourzendingen.
Voor verdere assistentie of vragen, neem contact op met onze klantenservice via info@hendrix-mode.nl.